サイト

カロタセグの舞踊と文化に関する活動や予定は
トランシルヴァニア日本民俗文化センターサイトをご覧ください。
Látogassák az Erdély Japán Népkultura Központ honlapját is! 

2011年5月29日日曜日

12/30 セーク Szék

マイクロバスを借りて、セークに行きました。
Béreltünk egy mikrobuszt, és elmentünk Székre.


とっても寒い日でした
Nagyon hideg volt
(写真Fotó: Cさん)


教会を見学した後、パーリンカ試飲をし、民族衣装の着付けを見せていただきました。
Meglátogattuk a templomot, megkóstoltuk a pálinkát, és megnéztük hogyan kell az ottani népviseletben öltözni.





セークの民族衣装
Széki népviselet
(写真Fotó: Cさん)


お買い物などした後、パーリンカの蒸留所へ。本来、パーリンカ造りの見学と体験をさせていただける予定だったのですが、あいにく、設備故障のため、蒸留所の見学のみとなりました。
Vásárlás után megnéztük a pálinkafőzdét. Úgy terveztük, hogy részt is veszünk a főzésben, de sajnos műszaki okok miatt ez éppen nem működött.

セークは塩の産地としても知られたところで、村の端にある塩水井戸なども見学しました。また、野鳥の保護区があり、見学しました。
Megnéztük a sóskutat, és madárrezervátumot.



鳥の足跡
Madár lábnyomok


セークの皆様、ありがとうございました。
Köszönjük a székieknek.

0 件のコメント:

コメントを投稿